PeminAT JAM




Aku ada sorang biras yang Mualaff... dulu namanya Morgan Anthony sekarang Mohd Rusydin Bin Abdullah... Dia suka kumpul jam tak kira la jam tangan, jam meja, jam loceng... janji mesti jam, ada yang dia beli kat Shah Alam atau kat mane-mane je lah. Kalu aku pegi rumah dia mesti tengok koleksi jam terbaru.. Baru ade, yang 2nd hand la banyaknya..tapi elok lagi.... Bayangkan kat ruang tamu je ada 4 jam ... kat dalam bilik dia aku tak tau la banyak mane... aku snap la koleksi jam dia... (Ni semua jam dinding). Pilih lah satu yang mane berkenan... Cuba tengok elok-elok ada satu jam yang lain dari yang lain.... Ye jam mula-mula tu no dia terbalik dan jarum pun bergerak terbalik jugak... semua jam pukul 230...
>.. gambar kurang, jelas aku ambik guna HP je..




0 comments:

Post a Comment