MasjId WIlayah Persekutuan - Jalan Duta





Petang Sabtu (4/4) lau kami sekeluarga ke KL kerana ada kenduri kahwin anak sepupu sebelah isteri. Memang dari rumah lagi aku dah pasang niat nak sembahyang Maghrib kat Masjid ni. Jadi petang tu dalam pukul 6 lebih semasa berborak dengan biras-biras, kami bercadang nak bermaghrib kat situ apatah lagi hanya dalam 10 mint dari rumah sahaja.

Jadi pukul 7.00 kami bertolak dari rumah dengan 2 orang biras, anak lelaki aku dan sepupunya (semua lelaki).

Jadi aku bawa HP Sony dan mula la ambik gambar.. semasa sembahyang sunat ada la 35 orang lebih jemaah, bila dan selesai sembahyang aku kira tak kurang dari 60 orang jemaah. Alhamdulillah...

Jadi kepada kekawan yang dok luar Malaysia dan yang tak pernah masuk masjid ni lagi kau orang layanlah gambar yang aku ambik ni..Aku main hentam kromo je ambik gambar...


0 comments:

Post a Comment