CINTA di Cangkir


Perasaan CINTA@Sayang kadang-kadang sukar diucapkan atau diluahkan terutamanya selepas bertahun-tahun berumahtangga. Adakah setakat bunga sekuntum, ciuman setiap awal pagi, kad ucapan, belaian dan usapan atau bagaimana? Adakah perlu dirujuk kepada si Romeo?

ISLAM satu agama ADDIN iaitu menyeluruh. Bagaimana anda menuturkannya kepada isteri dikasihi? AKU?... AKU?..... ada caranya. Rujuklah Muhammad SAW.

Ini cara aku setelah dikutip dari kuliah-kuliah yang dihadiri. Ehem..Apa minuman spesial isteri anda? Teh O, Teh Tarik atau ais ksosong saje?. AKu biasanya adjust dan berkorban minuman kesukaan aku dan ode apa yang wife aku ode(kalu kat kedai la). Biasanya kami sangat-sangat jarang makan/minum dikedai sebab aku merasakan air tangan isteri teramat baik untuk kami sekeluarga terutamanya untuk anak-anak. Dengan doa, senyuman, bantuan sisuami dan anak-anak akan menghasilkan makanan yang terbaik buat seisi keluarga.

Jadik... semasa isteri anda minum air, anda perlu perhatikan betul-betul dan minta dia tinggalkan sikit, lepas tu anda pula ngap terutamanya di kawasan bekas bibir isteri dicawan itu tadi ...simboliknya sebagai tanda kasih sayang suami kepada isteri...

Nabi Muhammad sentiasa minum dari bekas minuman Aisyah iaitu seperti yang aku cerita tadi.. Cubalah

0 comments:

Post a Comment