DaRA@TidAK

Hari ni aku sibuk sangat sampai tak menyempat nak posting .. cerita dah banyak sampai aku dah buast list pun... Pukul 9 tadi anta keta baiki.. brek dah out... Lepas tu ada Dr call PC dah jammed kena format pulak. Jadi PC aku tak boleh guna... Malam ni baru boleh relaks..

Semalam aku ke Jengka, borak dengan satu Dr ... muda lagi... umur tak sampai 30 lelaki la.. Ko ingat pompuan ke...

Suhaimi!!! U dah kawin ke?.. Aik tanya aku dah kawin...aku jawab le.. setakat ni tak de yang nak kat saya... ialah.. (aku tak abis cerita lagi dia dah potong jawab)... Yelah sekarang I takut nak tackle pompuan, semua yang I jumpa ada problem..? Kawin karang macam-macam hal...U macam mana Suhaimi??.

AKu jawab, ialah pompuan ni payah kalu tak kena gayenya. Kawin nih satu pengorbanan.. Kita kena korbankan minat@hobi kita, orang kata perlu memahami antara satu sama lain...aku pun tambah lagi, kita bukan kawin dengan dia je , mak bapak dia, adik-beradik dia, sanak sedara lagi...puhhhh banyak. Semua kena ambik kira tu...

Dia dah naik pening... Dia kata kat aku... Tadi U kata macam tak kawin lagi. AKupun terus jawab ialah saya cadang nak tambah kuota lagi tak sape nak ... kah kah kah.... Dia gelak aku pun gelak same... Staff kat klinik tu semacam pandang aku dengan Dr...
(Tu cerita intro aku)...

Lepas tu dia seriuus. Macam nak berbisik dengan aku pulak. Suhaimi!... Budak-budak pompuan yang jumpa I banyak dah rosak 'pregnant', minta I buang janin....teruk budak sekarang Nih??? Aku terkejut mak datuk.. Ye ke Dr??.. Yaaa... Haru-haru... Nak cari pompuan yang tak bermasalah payah sekarang ni... Tak dan nak sambung, ada patient pulak... prettt abis cerita...

Moral cerita ni... budak-budak zaman la ni ramai yang rosak tak kira lelaki@pompuan. Kalau lelaki dah jadi Dr, pompuan pulak gatal nak berlaki kawin tak nak.... Malas ceritalah ... akupun ada anak pompuan....moga-moga dijauhkan le.... (Ini kisah benar)

0 comments:

Post a Comment