CuBAAn dan DugAAn

4/8
Anak ke-2 aku demam jadi tengahari tu aku bawa ke Hospital jumpa DR bimbang jugak HiN1.. pukul 330 beres cuma demam sahaja

5/8
Pagi balik dari surau wife beritau anak-3 aku dah masuk wad kecemasan pulak kat Hospital Temerloh. Samapai sana pukul 630 pagi disambut Ustaz ISMASIL(warden asrama Tahfiz)
Dr beritau.
- Dia sampai dalam keadaan sesak nafas+Sawan+demam... aku beritau keluarga aku takde sejarah sawan.Lagi nadi dia rendah+muka biru.... terduduk aku. Lepas tu ambik darah nak buat test

Tengahari dr beritau ada kuman dalam darah dan perlu buat CT San...
Pukul 3 result keluar ada something kat selapaut otak dia .... terus gabra dan terkejut tak tau nak fikir apa... 430 petang dia masuk wad tapi dalam keadaan sihat wal'afiat demam dah Ok... BP pun OK... 530 Dr panggil bincang nak ambil air tulang belakang pulak dah.... Aku dan wife tak reti nak buat apa tanya orang sekeliling semua tak setuju...

Sampai terpaksa rujuk sahabat-sahabat Ustaz Fairus, Dr Hisham kat JB, Madi & Pak Ya... hari nih aku masih dalam kedaaan bingung tak tau nak buat keputusan apa..???

Cuma satu segalanya aku akan terima baik mahupun buruk

1 comments:

Simahmail said...

salam suhaimi..
Sabar...
Sahabat aku pesan, baca ayat 58 surah Yassin...lebih dari 28 kali.

Kat sekolah aku,minggu ni..ramai students yg jatuh terjelepuk & demam mengejut. But then, belah ptg elok sikit..
Ambulans dtg 3 kali bawa students ke hospital.

Jom berdoa utk keselamatan semua sahabat seIslam kite..sejahtera di dunia & di akhirat. Amin..

Post a Comment