Perang Digital - Mampukah NAJIB


Kemunculan akbar maya dan blog persendirian menyebabkan UMNO bertambah rimas dan gelisah menahan serangan bertali arus pelbagai tuduhan samada yang benar atau tidak. Mereka terpaksa membuat 2 pillihan samada menjawab@berdiam diri sahaja.

'Dunia tanpa sempadan' yang diperkenalkan oleh Mentornya iaitu Mahathir betul-betul mengancam UMNO/BN. Setiap hari kemunculan blog persendirian yang kini mula menjalar ke setiap rancangan FELDA akan sedikit demi sedikit memakan tuannya. Walaupun pada PRU12 lalu UMNO masih bertahan di semua DUN@Parlimen, tetapi PRU13 ini pasti tidak akan menjanjikan sedemikian. Mengharapkan generasi pertama untuk memberi undi solid kepada UMNO/BN amat sukar untuk dipertahankan lagi. Memanglah pada ketika ini Utusan Malaysia dan Berita Harian adalah kitab rujukan peneroka di warung-warung kopi setiap pagi sebelum ke kebun. Tapi sampai bila???

Jadi Mungkin NAJIB terpaksa mencari resipi bagi 'menawarkan' serangan dari Pakatan Rakyat menjelang PRU13 ini. PAS perlu bertindak 'SEGERA'!

0 comments:

Post a Comment