Blog desain baru

Ni kali ke-2 blog ni bertukar wajah. Dah hampir 1tahun tak bersolek kini aku tukar design & color yang aku suka. Gua suka warna putih.. tak tau kenape sampai bini aku marah kalu beli baju mesti warna putih...termasuk yang anak-anak...

Gajet tak sempat nak paste lagi... Ni pun ambik masa lama terutama bab memilih theme.. Disebabkan blog jugak aku ada 2-3 orang anak murid yang kini info dari blog tu menjadi rujukan berita rakyat marhaen untuk dimuatkanb diakhbar alternatif.

Sebab apa ada blog? Aku pun tak reti nak jawab.. mula-mula saje-saje, lepas tu naik syok, lepas tu ketagih, lepas tu dah sampai tak sempat nak updating info... Ada orang buat duit ribu2 dengan blog. Tak de lah sampai peringkat nak terkenal macam RPK, TUKAR TIUB atau lain2 lagi... Dapat kenal ramai rakan terutamanya yang lama dan baru dah cukup..

0 comments:

Post a Comment