WORK IN PROGRESS


Alhamdulillah kerja-kerja pembaikan kelas seperti membaiki dinding dan menyimen telah bermula Ahad lepas(14/12), dibantu oleh rakan semasa sekolah rendah kat Felda dulu iaitu saudara YAN. Sumbangan orangramai akan digunakan sebaik-baiknya agar kos penubuhan dapat dikurangkan. Kami menumupukan kerja-kerja pembaikan penting seperti pemnaikan tandas dan dinding untuk menampal bahan mengajar dahulu. Kerja-kerja seperti penukaran atap dan yang memakan belanja besar akan dbuat selepas ini memandangkan dana yang tidak mencukupi.

Pagi Selasa lepas (16/12) kami mendapat berita gembira, apabila sebuah sekolah sanggup mendermakan meja-meja yang telah rosak kepada kami sebanyak 20 buah. Kira OKlah buat ketika ni. Diharap semua perancangan berjalan lancar

Penulis mengharapkan rakan-rakan sekolah terutama semasa di Asrama Felda (Dr Sham, Pak Ya, Jack, Hj Ramlee dll), UiTM (OKB ANtu Raya, Kitang, Syed Amid dll) dan kenalan-kenalan terus dapat membantu kami. Jika ada bahan bacaan juga boleh disumabngkan kepada kami.

0 comments:

Post a Comment