DuGAAn

Isnin 5/7/10 10 pgi ke satu Tahfiz di Kerdau untuk temuduga Ammar setelah mendapat SMS dari seorang pengajar di situ. Staff kat situ pun bercerita serba-sedikit tentang Tahfiz tersebut.Bla, bla.... tentang keadaan asrama & kedudukan bilik untuk pelajar baru. Aku balik dengan penuh harapan agar Ammar terus dapat menyambung semula hafazannya setelah hampir 4 bulan berehat dirumah akibat sakit.

Aku dah keluarkan dia dari Tahfiz lama sebab kedudukannya asramanya yang jauh dari surau dan dewan makan ditambah pulak Ammar dinasihatkan Doktor jangan berjalan@bergerak selalu.


Pagi Khamis dapat panggilan dari Ustaz pengajar disitu dia kata, anak aku tak layak dan tak dapat belajar di situ kerana Tahfiz hanya mengambil pelajar pada awal tahun sahaja... Terkedu aku...Apa punya cerita ni...

a. Kalu tak ambik pelajar kenapa semasa aku jumpa Ustaz kat situ kata kena ambik temuduga dulu.
b. Kenapa panggil anak aku hadiri temuduga
c. Tak taulah ... Dugaan...


0 comments:

Post a Comment