GanGGuAN

Sakit sampai terkeluar airmata bila ibujari dipicit!!! Betul ke??? Mula-mula tak percaya..Tapi bila dah terkena pada diri sendiri barulah tau tahap kesakitannya...

Dah lama aku sakit sengal-sengal dibadan, rasa macam dicucuk-cucuk. Jadi semalam aku pegi berubat secara Syifa' bersama sorang Ustaz... Akupun hulur tangan aku dan dia terus memegang ibujari aku samabil berkata, kalu sakit mengucaplah jangan berhenti.. Bila dia picit kali pertama tak rasa apa-apa, bila dah buat 2-3 kali tiba-tiba aku rasa macam ada karan dari seluruh anggota badan macam kena caj letrik lepas tu macam jari tersepit pintu. Dalam keadaan aku duduk rasa nak menggulupur dan berbaring je... Bila aku kata sakit lagilah dia pici,t akupun terus mengucap dalam keadaan sakit yang amat dan rasa kebas seluruh jari macam keluar karan pulak... ada la 15 minit sakitnya. Lepas tu dia picit ibu jari tangan kiri pulak tapi tak berasa sakit apa-apa...

Mungkin begitulah keadaan pesakit jika ada 'sesuatu' dalam tubuh badan sehingga tak sedarkan diri. Biasanya sebelum ni tengok orang berubat je...Last-last kena kat sendiri... Sakit bang 2 hari baru hilang sakitnya... Alhamdulillah hampir 40% sengal-sengal badan aku dah berkurangan... Minggu depan nak gi lagi

0 comments:

Post a Comment